Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jennifer - 7 november 2008 18:01

Igår kom Per hem från Halmstad! Det firades med massa sex och mys, så som det bör vara. ;) På kvällen slocknade han i soffan, trött efter tågresa och allt... Trist tycker jag eftersom jag var less på att vara ensam...


Idag har jag iaf varit duktig och gått en timmes promenad med stavarna! Kändes hur skönt som helst och endorfinerna bara sprudlade! Sen har jag pluggat vårdpedagogik nu på eftermiddagen. Är klar med ett arbete (som skulle ha lämnats in igår...) och har ett kvar att göra. Men jag ska försöka plugga lite ihelgen eftersom jag då jobbar som personlig assistent. Jobbar två B-turer (08.30-21.00) så det kommer bli en låååång och tråkig helg med studier och jobb.

Make me happy? :D

Ikväll blir det en lugn kväll framför tv med lite gott. Sen har jag bestämt mig för att det får vara slut på ätandet! Jag vill gå ned i vikt, jag vill bli smal! På ett eller annat vis ska jag klara av det! *bestämd*


Och nu funderar jag på att gå till simhallen och simma. Så slipper jag ha lika stor ångest ikväll över vikt och hela skiten...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards