Direktlänk till inlägg 8 november 2008

Sweetest taste of sin

Av Jennifer - 8 november 2008 22:28

"I can feel her on my skin
I can taste her on my tongue
Shes the sweetest taste of sin
The more I get the more I want
She wants to own me
Come closer
She says come closer"

 
 
Ingen bild

Mamma

9 november 2008 15:12

Ännu ett kanonbra foto!!

 
Elina

Elina

9 november 2008 20:04

Hello! Du, ska jag vara ärlig så vet jag inte. Det vart ändringar i hur hon skulle göra med allas historier, om hon skulle "blanda dem" eller inte osv. Men jag har fått skriva mycket till henne, så jag antar att jag har en del med också. Om hennes projekt (boken) går plus så skulle vi få en bok vi som har varit med, men jag tror jag ska köpa en ändå, det är hon värd tycker jag... :) Jag är också jätteintresserad av allt vad ätstörningar heter, både på gott och ont. Läser och går fortfarande i terapi och grejer. Men skönt att det ordnat sig för dig iaf! Jag vet vilken jäkla kamp det är, varje dag och varje minut...
Ta hand om dig!
Krami kramii!! :)

http://fiskelina.blogg.se

 
cecilia

cecilia

10 november 2008 23:39

Det va inte till någon speciell tjänst jag skrev till..man kan skika in intresseanmälan som dom sen går igenom och om det finns någon tjänst som passar mig det jag kan och intressen m.m så kontaktar dom mig..

http://http:www.cecylia.bloggagratis.se

 
Kyssar

Kyssar

11 november 2008 02:01

ÅÅÅh vilket fint kort :D

http://kyssar.bloggagratis.se

 
Jonna

Jonna

11 november 2008 23:33

Jätte fint kort på dig. du ser ut att ha världens finaste hy ! *avis* :)

Ja hostan är inte det roligaste, jag hoppas den går över snart, orkar inte hosta 3 månader till :(

Hehe nej men det där du skrev,äta gott men i små mängder - det låter faktiskt kanon bra tycker jag. det och sen träning - kan det bli bättre?
Jag peppar upp dig så gott jag kan, bara höra av dig om du går ner dig lite i psyket
kram på dig tjejen

http://vackerheten.blogg.se

 
Tussan

Tussan

13 november 2008 13:36

Fy fan va snygg du är!

http://thereseks.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards