Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Bröst

Av Jennifer - 15 augusti 2008 20:55

OM ni alla bara visste hur mycket jag har längtat efter den här dagen!!!!


Idag hade jag ett bokat möte tillsammans med en superduktig plastikkirurg. Jag och mamma var där i nästan två timmar och allt slutade med att jag den nionde eller den tjugotredje september ÄNTLIGEN ska få göra det efterlängtade bröstlyftet! Jag håller tummarna för den nionde, allt hänger på om narkosen kunde komma dit den dagen för att söva mig. (hoppas hoppas hoppas!) Det ska göras ett helt vanligt bröstlyft och jag kommer inte lägga in något inplantat, mina bröst kommer fortsätta vara all natural! ;)  Hon var mycket noggrann: tog mått på brösten, ritade på dem, visade hur hon ska lägga snitten och vart bröstvårtorna ska flyttas, hon även klämde och kände på mina bröst för att veta vilken "mängd" jag har i dem. Priset för operationen är bestämt och jag har skrivit på kontrakt. :) 38 000:- kommer priset att vara på mina bröst. ;)


Efter mötet bjöd jag mamma på lunch. Vi valde att käka Kina mat - och jag åt massor!!!!! Man lär ju passa på när det är buffé! :P Sen strosade vi in i en klädaffär där det var rea på allt! Jag hittade en grå/silvrig bolero, en svart tunika och två par tjockare leggins - allt för 450:- :) Me like reapriser! ;) Nästa anhalt för mig var en jobbintervju för ett timvikariat som personlig assistent. Jag skötte mig galant och nog charmade jag in mig - bara genom att vara mig själv! :) De skulle höra av sig i slutet på nästa vecka och meddela mig om det blir jag som får timvikariatet. Jag hoppas verkligen på det! Men de hade fler att intervjua, så man kan ju aldrig veta... I vilket fall som helst så tyckte de båda att jag hade bra med erfarenheter inom vården och ett extra plus fick jag som är van vid liftar,  inkontinensskydd och förflyttningsteknik samt personer som drabbats av stroke. Wooohooo ;)


Nu på kvällen har vännen Åsa varit och hämtat marsvinen och burarna är redan urstädade. Känns lite tomt efter dem, men jag vet att de får det bra.


Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och se fram emot september! :D



 
 
Elin

Elin

15 augusti 2008 22:02

Vad glad jag blir för din skull =)

http://elinstenberg.blogg.se

 
cecilia

cecilia

16 augusti 2008 22:58

Glad jag bli för din skull vet hur mycket du vill göra den där operationen.

http://cecylia.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

17 augusti 2008 12:48

Så roligt att det snart är dags, vet ju att du så gärna vill operera dig.

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lollo

23 augusti 2008 11:29

Va kul för dig Jennifer att du äntligen får din operation som du längtar efter bra länge nu! Glad för din skull! /kram ooold friend Lollo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards