Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Jennifer - 16 augusti 2008 15:18

Neeej, det blev ingen lugn kväll för mig igår. :P

Jag drog hem till Lina för att dricka och roa mig. Det spelades nattkubb på en parkering, lektes i ett leksakshus för barn osv. ;) Jag vart lite askalas, alldeles så där lagom! Jag fick höra massa fina komplimanger över mitt utseende och sådant blir jag glad över! Kan låta som jag är hur ytlig som helst - men jag behöver få höra av andra att jag är fin för att själv tro på det (taskigt självförtroende och självkänsla...).  I vilket fall som helst så kom jag hem runt fyra tiden inatt och lade mig väl vid fem tiden sisådär. :P Sen ringde mamma och väckte mig vid niotiden i morse, och så hängde jag på mamma och Josse till Borlänge. Jag handlade ännu en bolero, så nu är jag nöjd på den fronten. ;)


Haade en rolig kväll, och jag känner att jag vill hinna ut och festa en hel del innan min bröstoperation. När jag väl har gjort den så lär jag vara lugn i en månad. Får inte lyfta tungt, inte anstränga mig, inte träna - ingenting! Så... Jag lär väl busa av mig före. ;)


Nej, plikten kallar. Jobbar 16.00-21.00 idag.


Puss

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards