Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Jennifer - 9 augusti 2008 17:16

Hittade den här utmaningen på Jessicas blogg - och jag är inte sen på att göra den själv heller! :P


Skriv ditt namn utan några A:n.

Jennifer - piece of cake ;)


Är du singel?

Nej, jag är sambo <3


Vad är/var ditt favoritämne i skolan?

Sexualkunskap (Det ända ämnet i skolan som jag var bra på. Haha)


Vad borde du göra just nu?

Jag BORDE ut och springa! Men det ösregnar ute och... Jaaaa... Nej, jag är hellre inomhus och ger mig själv en sockerchock med hjälp av lösgodis... :P


Är du kär i någon just nu?

Jag är mer än kär, jag älskar någon! :D


Kan du blåsa bubblor?

Ssjälvklart!


Kan du nå dina fötter med raka ben?

(Böjer mig fram och testar) Jodå! Jag har så korta ben, så nog når jag ned allt. Haha. :P


Kan du vifta med öronen?

Nej, men hade gärna velat kunna det! (varför vet jag inte)


Kan du skruva tungan?

Jajjamensan! Skruva, vinkla den, rulla runt med den - you name it! ;)


Har du någosin velat bli läkare?

Nej, inte läkare. Men undersköterska eftersom jag studerar till det i nuläget. ;) Fast när jag var liten så brukade jag och lillebror Joel leka doktor och patient. Joel fick vara den stackars patienten som blev nålstucken gång på gång (nålarna var pennor som jag bokstavligt talat högg honom med! Haha :P)


Tror du på Gud?

Njaaaeee, vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan... Jag tror på att det finns en orsak till att saker händer osv, men varför det är så - det vet jag inte.


Har du någonsin velat bli brandman?

Nej, inte vad jag kan minnas. Är lite skraj för elden jag. :P


Vad drack du senast?

Vatten, dricker nästan bara vatten


Vad tittade du på senast?

Ehh... Hmm... En dålig film som gick på tv igårkväll när jag skulle sova


Vem pratade du med senast på telefon med?

Per, my love!


Vem ringde dig senast ?

Gubben min! :P       

   

Vem sms:ade dig senast?

Mia :)


Har du några tatueringar?

Nej, inte ännu. Men jag ska i höst tatuera in en ängel på höger skuldra och sen ska jag nog tatuera in mitt stjärntecken på vänster vad lite längre fram. :)


Har du rakt eller lockigt hår?

Lockigt så in i bomben! It's all natural... Men jag använder oftast plattången för att få fason på mitt "afghanbebiskrull" :P


Är du glad?

Jag är i mig själv en oerhört glad människa! Men pga mycket skit som hänt från min tonårstid så tycks mina mungipor vilja bli låsta i ett ledset uttryck... Men när jag väl är glad - då är jag GLAD! :D


Är du piercad någonstans?

Bara i öronen. Fyra i höger öra och två i vänster öra. Har haft funderingar på att pierca ena ögonbrynet, men pga mitt yrke så är det bara dumt och sen hade jag säkert tröttnat på piercingen efter några månader bara... Men naveln hade varit skoj att pierca (om jag haft en snygg platt mage...)


Vad har du för planer ikväll?

Jag ska ut och gå med hundarna i regnet, duscha och göra mig lite lördagsmysig, handla och sen laga middag åt Per som kommer hem från jobbet efter nio ikväll. Sen blir det väl myspys framför tv med ännu en sockerchock... :P (Jag är ett godismonster....)


Hatar du folk som ljuger?

Jag hatar inte folk som ljuger - men jag uppskattar dem inte alltid... Lögner är bara skit...


Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?

Jag gillar en blandning av tuffa och mjuka killar! Allt beror på hur killen är och hur han behandlar mig.


Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?

Spelar ingen roll - huvudsaken jag känner mig attraherad av honom! ;)


Vad vill du bli när du blir stor?

OM jag någonsin blir stor så vill jag bli... hmm... Jag vill bli någon som man kommer ihåg på ett bra sätt.


Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?

Oh yes, och fler än så.


Har du någonsin varit helt förkrossad?

Ja det har jag, flertalet gånger. Jag har varit så förkrossad att jag försökt ta mitt liv och skadat mig själv (flertalet gånger även här...)


Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?

När jag var yngre kanske - i grannpojkarna som var äldre än mig (många år äldre, en sisodär 10-15 år äldre än mig. haha)


Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Det är bättre mellan oss nu än när jag bodde hemma. Bäst kontakt har jag med mamma. :)


Tycker du om ditt liv?

Vissa dagar gillar jag mitt liv skaprt! Medans jag andra dagar får en stor portion ångest och vet inte vad jag vill och orkar... Men mestadels så gillar jag mitt liv! Jag har utvecklats så fruktansvärt mycket och är nu ingen liten rädd tjej längre  - nu är jag en ung kvinna. :)


Vad är din favoriträtt?

Jag gillar nästan all sorts mat! Har ingen direkt favoriträtt, men sallad är ALLTID gott! (det är också pizza och pannkakor... :P)


Vad är din favorit kärleksfilm?

Braveheart!!!! Kan knappt titta på filmen utan att det svettas i mina ögon. :P


Vad tycker du mest om i ditt utseende?

Eftersom jag är så kritisk mot min egna kropp så är det inte mycket jag gillar... MEN - några kroppsdelar är jag nöjd och stolt över: Mina ögon, mina skulderblad, mitt nyckelben, mina vader (muskulösa!!!) och även ibland mitt hår. :)


Förlåter du eller glömmer du?

Jag förlåter oftast, men glömmer aldrig... Sånt som har hänt tidigare sitter fortfarande kvar i mig och, det kommer aldrig att försvinna...


Har du mest kill- eller tjejkompisar?

Jag har nog mest tjejkompisar i nuläget.


Hur länge har du haft bloggen?

Sen september 2007 :)


Har du någonsin masserat någon?

Det har jag gjort några gånger: Men jag är urkass på att massera och jag föredrar när jag själv blir masserad. ;)


Vad är du rädd för?

Jag är otroligt mörkrädd! Jag är rädd att förlora dem jag älskar, rädd för att bli ensam osv.


Har någon försvunnit ur ditt liv?

Ja... Min mormor som gick bort 2000... Det var en tuff period för mig, både med hennes bortgång, mobbningen, tröstätningen och självmordsförsöken...


Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?

Ja, det har väl hänt. :P


Önskar du att du var kändis?

Ja faktiskt! Men jag vill vara känd för någonting jag är riktigt bra på! Sång kanske, eller världens bästa djurrehabiliterare. ;)


Önskar du att du var kille?

Haha. Nej, jag vill vara kvinna. :P Men hade jag fått testa att vara karl för en dag så hade jag lätt gjort det! :P


Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?

Nej det gör jag inte.


Tycker du att killar borde få krama tjejer bakifrån?

Självklart! Alla sorters kramar ska det vara! ;)


Rena rama frågesporten det här ;)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards