Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Jennifer - 5 augusti 2008 06:30

Ska snart gå till jobbet men är lite fundersam över vädret... I förra veckan var det skinande sol och varmt som bara den! Och nu den här veckan är det en massa regn, det blåser på riktigt ordentligt OCH det är kallt ute! Det är ju bara början på augusti!!!! Märkligt det där...


För övrigt så lever jag (fortfarande) och är lika upptagen som innan. Jag har fått jobba mycket den senaste tiden, vilket även Per har fått göra så tiden räcker inte riktigt till att sitta vid datorn. Den räcker inte till mycket alls om man ska se krasst på det. Men, här är jag nu, 10 minuter innan jag ska gå till jobbet och slita. ;) Jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare. ;)


I helgen har jag jobbat och träffat "storasyster" Elin med barn! Vi ses på ett ungefär en till två gånger om året, då hon bor nere i Skåneland. :P Jobbigt när man bor långt ifrån många som man tycker så mycket om! Nästan alla mina vänner bor alldeles för långt ifrån mig, väldigt trist tycker jag eftersom jag gärna vill umgås med dem som jag care about. :)


GRATTIS mamma på födelsedagen!!!!!! :D 


Dags att ta på sig ytterkläderna (på sommaren?????) och knata till jobbet. Jobbar mellan 07.00-14.00 idag - så det blir en relativt kort dag. SKÖNT! :D



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards