Alla inlägg den 13 augusti 2008

:)

Av Jennifer - 13 augusti 2008 23:34

  • Morgonen började med en timmes promenad i raskt tempo för att sedan fortsätta med att springa 6km.
  • Jag trotsade vädret och tog på mig min "lilla svarta" (klänning) idag fast jag kanske egentligen borde ha haft ngt varmare på mig
  • Fått fina komplimanger idag över min klänning och mitt utseende!!!! :D
  • Har försökt plugga inför imorgon, Etik och livsfrågor, dock är inte hela boken läst (inte ens halva), men jag är optimistisk ändå.
  • Jag har sökt jobb (timvikariat)
  • Hundarna har aktiverats idag och fått knata på ;)
  • Provat mina nya klänningar som Josefine köpt åt mig i Italien (även där fick jag komplimanger över mitt utseende :) )
  • Jag har käkat en halv kebabrulle - UTAN ångest!!!!
  • Jag och Per har gått på bio och sett Batman The Dark Night. Och vad är väl bio utan popcorn och godis? ;) Självklart har jag snaskat sådant (men med lite ångest...)
  • JAG har tagit hand om tvätten idag! (ska bara vika den och hämta upp den från tvättstugan i skrivande stund....)

För att ha varit min enda lediga dag den här veckan så tycker jag att jag har fått ut en hel del av dagen iaf. :) Bäst av allt är att jag har fått fina komplimanger! :D Bara att någon säger en sån enkel sak som att jag ser söt ut kan få mig alldeles lycklig! :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards