Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Jennifer - 23 augusti 2008 16:49

Satt och kikade på bilder från när jag var liten och jag tycker bara att jag ser så jäkla charmig ut (full av bus!) på de här två bilderna! Och visst ser man att det är jag? ;)





Avslutar med en bild på syskonen Krigh och ni alla kan nog förstå att jag är den som riktar rumpan mot kameran! ;)


Av Jennifer - 23 augusti 2008 16:03

"Efter regn kommer solsken..." - och visst stämmer det?


Nu på senaste tiden så har många saker börjat hända, mycket positivt!

Den 9/9 ska mitt bröstlyft göras. Jobbintervjun jag var på resulterade i att jag nu även ska vara timvikarie inom personlig assistans (tjooohooo). Per kom in på den utbildningen han sökt (KY utbildning, Psykiatrisk Omvårdnad) och detta innebär att vi så småningom kommer kunna flytta till en större lägenhet! Tadaaaaa! :D Jag kikar redan på möbler och inredning. ;)


Annars då? Jag pluggar och jobbar för fullt! Mitt semestervikariat på Fågelsången (Särskilt Boende) tog slut förra helgen men nog har jag fått jobba mer endå. ;) Så det är bara att hålla tummarna att jag får mycket jobb på mina timvikariat nu så jag kan spara ihop en till en buffert för framtida händelser. Fast allra helst hade jag velat spendera pengarna så fort de kommit in på kontot! :P MEN, jag ska vara duktig och försöka spara. ;) Har redan den här veckan varit en slösa genom att köpa lite nytt inför hösten. :P I can't help myself! ;)


Just nu är jag ensam hemma... Per är och jobbar, slutar 21.00 idag. Jag får se vad jag hittar på för något. :) Har en massa måsten att göra (dom tar aldrig slut...) men funderar på att bara ta det lugnt och njuta av en ledig eftermiddag! Det borde jag vara värd! Eller? :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards