Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Jennifer - 14 maj 2011 22:30

 

 

Work work work! Så ser dagarna ut mest nu för tiden! Ledig först på onsdag, än så länge vad jag vet. Imorgon ska jag jobba på allmänpsykiatrin och måndag + tisdag på rättpsykiatrin. All good!


Ska alldeles strax försöka sova. Måste bara få lite mystid ihop med Niklas! Vi går som vanligt om varandra hela tiden med jobb... Hinner fan knappt ens byta några ord med varandra vissa dagar! Men imorgon jobbar vi båda förmiddag så eftermiddagen får vi tillsammans åtminstone! :D


BTW! Småkikar lite på ESC och fick se några av mina tonårsidoler och kärlekar: pojkgruppen Blue! Hahahaha, frågan är ju vad fan man tänkte med förr?? Backstreet Boys, Westlife, Blue and so on var ju givna kärlekar och jag hade lätt kunnat gift mig med allihopa på en och samma gång - smack på't bara! Haha. Bra eller anus? Jag säger anus!

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards