Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Jennifer - 7 maj 2011 18:42

Gårkvällen spenderades hos Emmelie och Daniel med ett glas vin i handen. Eller två, eller tre glas vin. Trevligt var det iaf! Mindre trevligt var det att komma hem till en tom lägenhet. Fy vad tråkigt jag tycker det är när Niklas jobbar natt! Men på morgonkvisten kom han iaf hem och myste ned sig bredvid mig i sängen. Ååååh! Fröken Jennifer tog sig en sovmorgon idag till och med, jajamänsan! Sen kickades dagen igång med en timmes promenad med hundarna i solskenet! Ebba premiärbadade för året dessutom. Lycklig liten griskatt som plaskade runt i sjön med pinne i munnen!


   

Sen när Niklas hade vaknat till så gjorda vi hamburgare och myste på balkongen. Och efter det tog vi oss varsin kopp kaffe och delade på en chokladkaka till filmen Rio. En riktigt charmig film! Nu så ska jag ut och gå en liten runda med hundarna innan jag ska knata hem till bästaste Lina! Se hur livet leker för henne i den nya lägenheten! :) Och Niklas då, han han cyklat iväg för ännu en natt på SSAB...


    

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards