Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Jennifer - 5 maj 2011 23:04

Arbete på hospitalet och dagens alla små måsten är gjorda idag + att jag har knatat runt i vårvädret i 3,5 timme. Great! Tog sällskap av Carro nu på kvällskvisten. Härligt att ordbajsa ur sig lite! Just nu sitter jag och knaprar på ett kokt ägg medans jag väntar på att Niklas ska komma inrullandes. Bokstavligt talat, kan man nästan säga. Han är så pass hurtig att han cyklar till OCH från jobbet! Kan tillägga att han jobbar en sisodär 2,5 mil här ifrån! Jag är imponerad som fan! Avundsjuk på hans benmuskler är jag faktiskt också - bara för att. Duktig är han den där svettlobban! :)


  

Av Jennifer - 5 maj 2011 21:07

Daizy är då för go! Hon har en dille på att gömma undan hundmatskålen med foder när hon inte orkar äta mer! SÅ: denna gången puttade hon in den i ett hörn, tittade sig omkring, hämtade sin favorit slaskleksak ("renen") och lade den försiktigt ovanpå. En extra kik "över axeln" och tadaaaaaa - maten är gömd! Tssss ;)


 

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards