Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Jennifer - 4 maj 2011 23:06

Tadaaaaa! En pannkakstårta made for the one and only guy in the house! Nu borde han verkligen tycka om mig! ;)


 

Av Jennifer - 4 maj 2011 22:49

Har jag varit i full gång sen klockan fem imorse! Hua! Var inlåst på hospitalet mellan 7-17 och sen har allt bara rullat på här hemma med hundpromenader, handling, matlagning, tvättning, städning, renbäddning i sängen och allt annat hushållsgöra! Det enda jag har kvar att göra (och som jag spar till morgondagen!) är att vika in den rena tvätten sen förra veckans stortvätt + dagens, damma av bokhyllan och vattna blommorna. Nu borde Niklas bli väldans kåt och glad när han kommer hem från jobbet och upptäcker att hemmet är skinande rent! :)


Träffade på sex heeeeelt bedårande rottweilervalpar idag när jag gick min halvtimme på rasten! Ååååååå vad valpsugen jag blev! Det riktigt brände till i bröstet på mig! Men ska det flytta in en till hund i det här hemmet så ska det vara en till Fransk Bulldogg! ;) Men njaaaaaaaa, i nuläget tycker jag det räcker med dom tre små djävulshundarna vi har. Skruttarna! <3


 

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards