Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Jennifer - 11 maj 2011 22:28

Fullspäckad dag från morgon till kväll! Dagen började med en husvisning (bara skit) innan vi drog iväg till Ludvika för att hälsa på Niklas mormor och morfar. Gulliga som dom är så bjöd dom på lunch nere vid Piren. Hur trevligt som helst! <3 Efter lunch och jordgubbar så styrde vi kosan vidare mot Borlänge för ett besök på Kupolen och Kakelgruvan. Det som vi åkte dit för att köpa kom vi hem utan, haha. Tre par skor och några sommarklänningar fick däremot flytta in i garderoben, hehe. Stressade hem för att ta ut hundarna och låta dom bada nere vid sjön innan jag tog mig en liten löprunda. Skitdåligt kändes det! Hade inget sug alls till att springa och hade SKITDÅLIG löpmusik i öronen. Skit skit skit. Aja, jag tog mig ut iaf. Alltid något. Sen krängde jag och Niklas några mackor till serien Breaking Bad. Mysigt! And what now? Sova sova säng säng!


And guess what! JAG är den som har suttit bakom ratten H E L A dagen! Övningskörningen går sakta men säkert framåt :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards