Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Jennifer - 21 mars 2009 23:04

Hänger som vanligt hemma hos bästaste brudarna! :) They are my sunshine! Jag och hundarna bor här ett par dagar då det är lite mycket just nu med... jaaa, med mycket helt enkelt... Ibland räcker inte min ork och energi till och det känns skönt att veta att jag har familj och vänner som kan stötta mig! Ibland behöver jag puschas igång lite exra för att orka allt motstånd - and I'm a fighter!


Igår hade vi brudar myskväll med god middag och tända ljus. Hur mysigt som helst! Och även idag har vi haft lite mys med käk och Lina har fixat matlåda åt mig som jag ska ha med mig på jobbet imorgon :) Nu på kvällen har jag passat på att ta ett avslappnande bad! Tror jag inte har tagit mig tid eller ro till något sådant på över ett år... Jag är oftast på helspänn och alldeles för stressad (eller rastlös) för att kunna slappna av ordentligt... Galet skönt var det iaf och jag lyckades slappna av trots alla omständigheter runt omkring mig. Så nu känner jag mig lite piggare och mer på G igen :)


I love you girls!





Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards