Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Jennifer - 3 mars 2009 14:39

Helgen:

Utgång på Harrys i lördags med Emmelie och Miranda, jag hade skoj som fan! Dock var jag galet full och blev borttappad av tjejerna (vilket inte alls bekymmrade mig just då). Hade varken pengar, mobil eller leg på mig och skjutsen hade redan åkt. När krogen stängde så satte jag mig utanför och väntade på tjejerna. Satt där i kort klänning och trasiga strumpbyxor i någon timme och frös. Fick låna en telefon av någon sliskig karl som försökte ragga upp mig, ringde hem och satt sen 45 minuter till ute i 20 minusgrader och väntade på pappa som skulle hämta mig... Jag frös så mycket att jag skakade och grinade, det var helt sjukt! Och precis när pappa kom så höll jag på att somna där på bänken... :S Hade ingen känsel i varken händer eller fötter... Väl hemma satte jag mig i duschen och försökte värma mig och då somnade jag där haha. Jag var helt väck, helt sjukt! Och mina fötter var alldeles "förfrysta", dom såg helt vit/blåa ut och ådrorna var alldeles synliga och hårda - det kändes som att ta på brosk... Riktigt äckligt! Kröp väl ned i sängen vid sex på morgonen och sov några timmar... Nästa gång jag drar på krogen så lär jag nog ha handbojor och stryphalsband på mig så jag inte tappas bort haha. Det här var tredje gången på raken som jag "tappas bort". Helt galet! :P

Igår jobbade jag ett 14 timmarspass och kände mig lite småkrasslig hela dagen... och idag är jag sjuk... :( Vaknade med feber, torrhosta, täppt i näsan och halsont... Huvudet kändes som en vattenballong, alldeles "skvalpigt" och på sprickningsgränsen haha. Trots det så har jag tagit en fika med mamma och umgåtts lite. Orka sitta hemma en heeeeeel dag! Vad gör man egentligen när man är sjuk?


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards