Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Jennifer - 5 mars 2009 19:05

Nu får det faan vara slut på det här med att vara sjuk! Är rastlös som fan men orkar inte göra någonting! :( Hostar mest hela tiden, har ont i halsen som fan, huvudet dunkar och jag har fortfarande hög feber. Gaaaaah! Det är så jag blir riktigt arg på mig själv som är så jävla klen just nu!!! I och för sig kan jag ju inte rå för det, men iaf... Jag hör nämligen till den lilla skaran som vill ta hand om mig själv och inte vara beroende av andra! Men självklart kan jag ta hjälp av andra om det verkligen behövs. Men helst av allt vill jag stå på egna ben no matter what. :)


Usch jag hoppas verkligen jag mår bättre tills på lördag.... Jobbar ett 14 timmarspass då... Har inte råd att sjukskriva mig heller. That sucks! :( Så oavsett hög feber eller hur det nu är så lär jag jobba... Och så som jag mår just nu så skulle jag svimma efter bara en halvtimme-timme! Fuck!



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards