Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jennifer - 18 mars 2009 18:23

Igår på jobbet fick jag klart med min insulindeligation, great! Först får man vara med på en liten "utbildning" och sen efter det är det tre gånger man ska ge insulin medans en sjuksköterska ser på och kontrollerar att allt sköts rätt. Och jag kan ju inte direkt påstå att det är särskilt svårt att handskas med insulinpennan och sticka och greja. Piece of cake! :P Efter jobbet hängde jag lite med brudarna och sen gick vi på bio. Vi såg filmen Män som hatar kvinnor och den var riktigt bra! Rös till ibland i vissa scener, fick nästan lite flaschbacks... Usch! Men i övrigt var den riktigt bra, grym och rå! Så är det någon som inte har sett den filmen ännu: Se den!


Idag har jag haft värsta vårkänslorna så jag tog med mig hundarna på en rejäl långpromenad i solskenet och bara njöt! Knatade upp och ned för en massa backar och hundarna fick glatt försöka hänga med i svängarna haha. Tog sen en dusch och gjorde mig lite söt. :) Drog hem till sjuklingen Moa för att underhålla henne lite - men det slutade med att vi båda somnade i varsin ände på soffan! Sköööön...T! ;) Haha. Vi har fortfarande inte orkat ta oss ifrån soffan haha. Vi ligger här och lyssnar lite på musik, degar och passar Julia medans Lina är på jobbet. Men snart kommer hon hem och då ska vi käka varma mackor, gött som faan! :P


Imorgon ska jag träffa min plastikkirurg. Har inte träffat henne sen jag tog bort stygnen runt brösten. Och det var i september det så... Det ska bli spännande att höra vad hon tycker om brösten nu faktiskt! Då var hon nöjd med resultatet så, jaaaa :)



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards