Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jennifer - 7 mars 2009 23:29

Trots en sjukt dålig natt med bara två timmars sömn (sover dåligt när jag är sjuk...) så knatade jag iväg till jobbet imorse! *stolt* Kan vällan inte direkt påstå att jag var särskilt pigg ELLER frisk men ibland är det bara att bita ihop ;) . Imorse låg tempen bara på 37,8 så snart borde jag vällan vara tillbaka på min normaltemp (35-36,5 grader). Bara hostan och det onda i halsen försvinner så kommer jag vara fit for fight igen! :D Jag är galet pigg just nu! Övertrött kanske? Hade jag varit frisk så hade jag säkert stuckit ut och sprungit bara för att göra av med en massa energi! Men näääääääääää.... Istället sitter jag här med hosta och ser förjävlig ut hahahahahaha. :P Fjärde dagen på raken som jag går runt osminkad. Det börjar kännas lite väl... hmm... Blekt nu ;) Men jävligt skönt är det! :D



 

Lääääängtar som en tok tills nästa helg! Friday I'm in looooove! ;)




Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards