Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Jennifer - 9 mars 2009 21:27

Jaaaa, då har vällan både rörmokaren, vaktmästaren och vaktmästare nummer två sett mig naken då. Great! Rörmokaren var först på tur precis innan jul. Han klev in i badrummet precis när jag valde att kliva ur duschen... Och ja, idag var det vaktmästarnas tur. Precis när jag skulle hoppa in i duschen knackar det på dörren några gånger. Jag rycker åt mig en handduk, går ut i hallen och då kliver vaktmästaren in genom dörren. Kändes inte alls olustigt att stå där med en liten handduk framför sig och försöka dra bort Ebba från hans ben så han kunde komma in helt i hallen. Där fick han sig en kikeluring! Han går in i köket och fixar med det han skulle göra och jag vänder mig om, så jag står med ryggen bort ifrån honom (mot dörren), ja men se där - då kommer den andra vaktmästaren in genom dörren och får span på en naken Jennifer! Klockrent!


När jag sen skulle ut och gå med hundarna så träffade jag på den andre vaktmästaren och han log och vinkade då så glatt när han såg mig! Det är bara... sååå typiskt att något sådant händer mig haha! :P



Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards