Alla inlägg den 22 november 2007

Av Jennifer - 22 november 2007 23:52

Den här dagen har jag hunnit göra en hel del saker. Har besökt biblioteket tillsammans med klasskamraten Lina, efter det besöket tog vi oss en vända in på Konsum för att handla till våra hushåll. Sen har jag besökt apoteket och köpt steril kompresser som Zelma ska ha under strumpan vid nacken (så inte strumptyget ska fastna i såret).


Har gjort rent åt alla marsvinen idag och kollat igenom dem noga. Alla ser välmående ut och deras klor är nu även välklippta och fina. Har satt ihop lite honor med hanar:

U:KizBaz Baby Jane

E:Tirlittanin Duddits (1xfinskt cert)


U:KizBaz Mary-go-round

U:KizBaz Lady of Glamour

E:Tirlittanin Jordi

Dessa tre kullar är beräknade att födas i februari nästa år. Hoppas på fina ungar!!! Tror det kan bli mycket fint på dessa tre kombinationer. ;)


SCh KizBaz Phoebe är FORTFARANDE sprickfärdig! Har varit helt vidöppen sen i söndagskväll, men inga bebbar har ännu sett dagens ljus. I förmiddags meddelade min mamma mig om att hon satt och "plirade" med ögonen och gnydde - vilket är ett tecken på barnafödande. Men icke! Hon håller igen. Phoebe är iaf oerhört pigg och matglad, och alla ungarna tycks leva. Såg nästan ut som att en unge skulle sparka sig ut genom ena sidan på magen innan idag - en riktig rak höger var det! ;)


Har nu på kvällen lagat mat, ris och kebab. Gott. :) Men det hade varit ännu godare med wokgrönsaker till, dessvärre hade jag inget sådant hemma och kände inte för att knata iväg till affären en gång till idag. :P Efter att magen var fullproppad så satte jag igång med min fördjupningsrapport. Jag har kommit en rätt så bra bit redan! :) Har tänkt börja med diskussionen imorgon, sen kan jag ju alltid tillägga ngt på bakgrunden om jag kommer på i efterhand. :) Ska försöka komma på ngt intressant att skriva på själva samanfattningen med - men jag känner mig relativt hoppfull till att min rapport om Ångest ska gå bra. :) Jag är ju värd minst G! ;) Men visst är det drygt att skriva den... Känns som om man aldrig ska bli klar. hehe.


Dags att låta vovven Daizy så sin sista promenad för dagen nu. Sen ska jag och Per mysa! :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards