Alla inlägg den 10 november 2007

Av Jennifer - 10 november 2007 16:46

Förutom de tre små pojkarna så har jag även två fina avelshonor till salu! De har fått varsina kullar, där det blev fina bebisar! ;) De har bra stammar, och dessa stammar har lämnat fina avkommor i många olika kombinationer.

Både Shake och Jane säljes gärna till avelsintresserad! Men detta är självklart inget måste! :)


Fr.v är det KizBaz Shake and Bake och sedan är det KizBaz Baby Jane.

Shake är mamma till två av pojkarna nedan, Money Maker och Twist and Shake.


Av Jennifer - 10 november 2007 16:40

Har fortfarande tre söta små pojkar kvar till salu!

Fr.v Shake Your Money Maker, Twist and Shake och längst till höger sitter Mr Magic. Visst är de söta???


Mr Magic lämpar sig mycket väl till avel/utställning! Han har intressant stam för avel och sen ser han själv fin ut. ;)


Ingen som vill ha abypojkar att gosa med? ;)

Av Jennifer - 10 november 2007 16:13

V.45, Om jämlikhet


  • Vad är jämlikhet för dig? Jämlikhet för mig är att man inte ska bli diskriminerad, lika löner för båda könen (självklart beroende på utbildning och erfarehhet också!). Krångligt att beskriva vad jämlikhet är tycker jag.
  • Kallar du dig för feminist? Motivera gärna! Nej, det anser jag mig inte att jag är. Tycker det finns så många olika sätt man tycks kunna vara feminist på - så jag blir inte klok på vad det just ÄR.
  • Är det viktigt att det är 50/50 manliga och kvinnliga chefer?  Jag tycker att den som är bäst lämpad för ett chefsjobb, oavsett kön, ska få det.
  • Har du någon gång blivit diskrimerad på grund av att du är tjej?  Inte vad jag kan komma på, så här på rak arm.
  • Är det viktigt att föräldrarna delar 50/50 på föräldrarledigheten?  Det tycker jag är någonting som föräldrarna själva ska få bestämma; vem som ska vara hemma med barnen osv.
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards