Alla inlägg den 18 november 2007

Av Jennifer - 18 november 2007 22:35

Haha. Ibland känner jag mig som en riktig hemmafru!


Efter styrelsemötet idag så kikade jag på min broder som spelade hockeymatch i Falun. På hemvägen bestämde jag, broder Joel och pappa att vi skulle stanna på ICA Maxi och handla lite. Jag köpte kattmat, julpapper, ströbröd, ett storpack köttfärs på 2,5kg (20:-/kg!!!) och sen två stekpannor! En vanlig stekpanna och en grillpanna. Kände mig oerhört duktig som bara köpte "vuxensaker". :P


Väl hemma satte jag igång med att göra köttbullar! Blev en jäääkla massa köttbullar på all den färsen! Två timmar senare var jag klar med all stekning och hade även hunnit koka potatis, göra sås och skära en grönsallad! Sen var det bara att käka hemmagjorda köttbullar! Mums! Har även frusit in en jäkla massa köttbullar så vi har ett litet förråd. ;) Inte illa pinkat av mig som kan göra tusentals saker på en och samma gång. Ännu mer vuxenpoäng åt mig! ;) Höll på att glömma! Jag passade även på att diska medans jag lagade mat - tänk vilken pärla jag är som är sååå oerhört skicklig på att fixa och dona. ;) En riktig hemmafru!


Men imorgon får allt Per vara hemmafru! För då ska jag försöka engagera mig till studierna enbart.... Börja skriva på min fördjupelserapport. Kan inte påstå att jag längtar tills morgondagen... :S Ska även gå till biblioteket och se om det finns några bra böcker om ångest mm, så jag får lite mer material till rapporten. Sen förutom att vara en plugghäst så ska jag ringa vikariepoolen och se om de kanske har lite jobb åt mig. ;)




Av Jennifer - 18 november 2007 09:22

Ska strax åka iväg till Järbo på Styrelsemöte för Mitt. Ska bli både intressant och kul att planera inför nästa år! :)


Måste bara lägga in en bild på min lilla sötnöt Daizy som idag blir 14 månader - är hon inte för söt med sin IKEA-råtta som huvudkudde? :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards