Alla inlägg den 8 november 2007

Av Jennifer - 8 november 2007 09:40

Är just nu i skolan, har datalektion. Sitter och trixar med officeprogram mm. Sedan efter datan (slutar vid 11.00) så ska jag och klasskompisen Lina plugga psykologi tills 13.30 Efter det har vi handledarmöte med läraren.


Var super duktig och gick ut till skolan idag. Det tar ca. 20-30 minuter beroende på hur fort man går, så nu har jag fått mig en morgonpromenad. :P Blev en stresssig morgon då jag skulle få i lilla Zelma antibiotikan innan jag gick iväg- vilket hon totalvägrade! Som tur är vet jag hur jag ska "klämma" fast henne och "bända" upp munnen. Så tillslut gick det. ;) Jag hann inte äta frukost - fast det är sällan jag hinner göra det innan skolan. Jag väljer hellre att sova en kvart extra än att gå upp och käka frukost. Har iaf med mig två äpplen och 1 banan till skolan - så det får jag klara mig på under dagen, tills jag kommit hem. Alltid något. :P


Lär fortsätta med datan, för nu kom läraren in. :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards