Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Jennifer - 15 mars 2008 21:38

Min lilla Fransk bulldogg tös Maiden Dogg's Beautiful Queen of Love som kallas för Ebba har nu hunnit bli hela 4 månader och hon är såååååååååå söt!

Vi ligger i träning inför våran första utställning den 12 april. Känns riktigt pirrigt! Jag har aldrig ställt ut hund förut, och jag vill ju göra så bra ifrån mig som möjligt! Så, det resulterar i träning att få Ebba att stå fint. Det går vällan sådär. Haha. Men: träning ger färdighet! ;)


Här är två bilder på henne där vi tränar just stå. Ni får ha överseende med min fula nuna och bakgrunden! ;) Ebba är söt iaf!



Av Jennifer - 15 mars 2008 21:24

Sitter och snaskar lite lösgodis och kikar på Melodifestivalen. :)Är helt godisberoende, eller alla sötsaker rättare sagt! Tur att det är lördag - stora godisdagen! Haha. ;) Angående melodifestivalen så tycker jag nog att det är Charlotte Perelli eller Sanna Nielsen som bör vinna. Är inte alltför insatt i det hela, men iaf. :) Sibels låt är också fin, vilken röst hon har! :D


Jag och broder Joel var ju tidigare idag iväg och simmade - och jag simmade 60 längder vilket motsvarar 1,5 km - perfekt! Har även fått ett årskort på simhallen av mamma i tidig födelsedagspresent! Hur underbart är inte det????? :D 1000:- kostade det och jag är såååååååååå glad över min finfina present! ;) Jag ska bli slank!!!!!!!!!!!!!! :D



Av Jennifer - 15 mars 2008 11:53

Ska strax gå ut till simhallen med Joel för att simma lite. Har ett enormt sug efter att simma! Det känns så jäkla bra i kroppen efter - och det är m y c k e t roligare att simma än att cykla på min spinningcykel! :P


Blev ingen utställning för mig idag. Kändes inte lönt att åka med bara ett djur som dessutom inte är i toppskick i dagsläget. Han är ngt för tunn och slynglar fortfarande. Så, det blev till att ta en sovmorgon idag istället för att gå upp tidigt i ottan. Och det var SKÖNT med sovmorgon!


Dags att gå :D

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards