Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Utmaning

Av Jennifer - 19 maj 2008 15:51

Hittade den här utmaningen på Ullebulles blogg! :P Och det fungerar tydligen på så vis att de som läser min blogg också blir utmanade: anta utmaningen vet ja! :P



DIG:

1. Hur lång är du ? 165,5cm.

2. Vad vill du bli när du bli stor? Hmm... Är jag inte stor redan? Jag vill iaf arbeta med människor och/eller djur.

3. Vad pluggar du ? Studerar till undersköterska via Komvux

4. Har du långt hår ? Njaaaa, halvlångt kanske. :P

5. Vilken hårfärg har du ? Min kaluffs är egentligen röd/blond men jag tonar det i en mörkbrun nyans då jag trivs bättre i det.

6. Sminkar du dig ? Japp, nästintill dagligen.

7. Har du haft sex senaste månaden? Yes. ;)

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svart bh och ett par rosa hipsters med apor på. :P

9. Har du kysst någon idag ? Har väl mer pussats idag mest. :P



FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Ja! :)

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Mamma, men pappa är också bra!

3. Hur många syskon har du ? Två helsyskon och ett halvsyskon

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Men jag har ju inga pengar"

5. Hur många ställen har du bott på? Har bott i Säter all my life... :P

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Antar att det är pappa. Haha.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är snälla på olika sätt och vis

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Hmm... Det var nog några veckor sedan sen sist...



KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? I förra veckan träffade jag barndomsvännen Veronika för att säga hej då innan hon åkte hem till Östersund igen...

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Mia - men det var lääääänge sedan...

3. Har du kysst nån kompis ? Jaaaa, many times! Haha. :P

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Nej

5. Vem har du varit kompis med längst ? Veronika

6. Vem känner dig bäst? Veronika och Mia

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? JA! Jag är oftast alldeles för ärlig...

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej, men med vissa bekanta ibland.



VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Hej och hå vilka röstresurser jag har!

2. Klä dig annorlunda ? Jag klär mig i det jag trivs i och känner mig fin i. Eller sådant som är bekvämt som bara den! ;)

3. Vara dig själv ? Har äntligen börjat våga vara mig själv!

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Klart jag vågar - men vill helst inte... Tycker inte om min kropp efter viktnedgången osv... :S

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Vågar och vågar - kommer det så kommer det! Haha

6. Pierca dig ? Jaaaaaa. :) Men har aldrig gjort det.

7. Ha sex på offentlig plats ? Jajjamensan fattas bara!!!!!! ;)

8. Vara omogen ? Jag är inte omogen men har barnasinnet kvar! :P

9. Äta småkryp ? Neeeeeeeeeeej!



DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? För ett tag sedan när jag gick mina tvåtimmars promenader. :P Tugga tuggummi är min grej. :P

2. När var du på semester senast ? Semester... Hmm. Sommaren-07 när jag hälsade på svärföräldrarna i Halmstad. Längre än så kommer jag aldrig...

3. Vilken färg är det på din tandborste ? vit och rosa. :)

4. Är ditt hår tråkigt ? Nej! Jag kan ha både lockigt (all natural) eller rakt (plattången är min bäste vän!!!!)

5. Vem såg dig naken senast ? Min sambo. ;)

6. Hur ofta duschar du? Varje dag i princip, oftast två gånger om dagen.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Hade tänkt försöka lägga mig tidigt, men det blir det nog inte... Har jag tur kommer jag i säng tidigast vid elva-tolv tiden...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards