Alla inlägg den 24 april 2009

Av Jennifer - 24 april 2009 18:17

Den 12/5 ska jag äntligen tatuera mig! Var till Avesta med Emmie idag och bokade tid hos hennes kusins kille som tydligen ska vara riktigt duktig. Spännande! Jag ska göra tatueringen på högerfoten, den ska gå längs med foten på utsidan. Det ska stå mitt namn, Jennifer, och sen ska det även vara någon/några fjärilar. Fjärilarna ska vara i färg. Tror det kommer bli galet snyggt! :)


Jag och Emmie passade på att käka lite mjukglass i Avesta, satt i solen och njöt. Härligt! På vägen hem stannade vi till i Hedemora och kikade runt lite och jag hittade en snygg Marilyn Monroe tavla som jag självklart köpte ;) Me love Marilyn Monroe! Sen så jaaa, blev det bara så att vi passade på att stanna på Donken och ta varsin Mc Flurry! Glass är gott! Vilken tur att jag tränat idag, så slipper jag ha lika dåligt samvete över glassarna... Hehe.


NU ska jag upp till mamma och pappa och grilla lite. Tar vällan med mig mina små monster också så dom slipper vara själva hemma. Mys i solen! :)


Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards