Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Jennifer - 20 januari 2009 20:57

Börjar må bättre och bättre och idag har faktiskt varit en av de "bästa" dagarna på länge! Så snart är jag nog samma glada och livssprudlande Jennifer igen! Alla som känner mig riktigt väl vet att jag i vanliga fall är full av bus och jävelskap! :)


Dagarna går fort och det mesta jag har ägnat mig åt är jobb. Har fått ihop en hel del timmar den här månaden vilket känns sjukt skönt! Hundarna mår bra trots tillvaron. Idag har de fått kuta runt i Säterdalen och njutit av all snö som trillat ned heeeela dagen lång. Snö är hur mysigt som helst men nu är jag i det skedet att jag vill ha vår! Jag vill ha sjungande fåglar, grönt på träden, vårsol och sen såklart alla snygga vårkläder! ;)


Ska om en stund gå upp till mamma och lägga om hennes ben. Hon har fått ett fult, infekterat, djupt sår på benet som jag, den duktiga undersköterskan, fixar och donar med. Tadaaaaa :)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards