Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Jennifer - 1 januari 2009 20:00

Jag och svägerskan Camilla har samma typ av klädstil och så här kan det se ut när vi shoppar tillsammans haha. Behöver nog knappt ens nämna att vi har flera plagg hängandes i våra garderober som är identiska. Knasigt!



Av Jennifer - 1 januari 2009 18:26

Då var 2008 förbi då! Helt sjukt vad fort ett heeeelt år går ändå! Det absolut bästa på förra året var nog när jag fick frallan Ebba, min bröstoperation och att bli färdigutbildad undersköterska! Och bland det sämsta... ähh... det kan vara osagt.


Årets sista dag firades iaf relativt lugnt, vi käkade god middag och drack tillsammans med Joel och Camilla. Jag flummade runt och gjorde kullerbyttor och gick upp i brygga och jaaaa... Var mig själv helt enkelt. Haha. Det sjöngs även lite Singstar och spelades Guitar Hero. Vid tolvslaget gick vi ut och sköt raketer och nyårspussades! Jag och Camilla gjorde den första pussen för året! Gick ut och knatade en sväng med, halt var det och jag hade nog fel stövlar på mig för rätt som det var låg på backen och gled på rumpan. Smällde i bakhuvudet och rumpan skrubbades. Jävla klantigt gjort av mig haha. Idag ömmar skinkorna och bakhuvudet är lite ömt det med. Jag vet då hur man ska fira in ett nytt år! ;)


Det här året ska jag försöka sätta mig själv i centrum och må bra! Försöka att stressa mindre och njuta av livet! Jag behöver det...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards