Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Jennifer - 2 januari 2009 22:38

Min brukare kallar mig för Jill Johnsson då han tycker vi är lika. Och jag har faktiskt fått börja höra från många andra att jag påminner om henne! Och hon är ju faktiskt snygg! T.ex idag sa en tant på Konsum att jag var en väldigt tjusig ung flicka  som hade ett sånt fint leende! Hon tyckte hon "kände" igen mig och sa sen: -"Du påminner mig om någon, jo, den där Jill Johnsson!"


Men dagens knasigaste sa nog min brukare vid matbordet! Han satt och tittade i en tidning och såg en bild på just Jill. Han utbrast glatt att jag var med i tidningen. Han babblade på om hur lika vi är och sa sen helt ogenerat: "-Vilka snygga pattar och rumpa hon har - ser precis ut som dina!" Hahahahahahahahahahaha.

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards