Alla inlägg den 7 december 2010

Av Jennifer - 7 december 2010 21:53

Malin var hit på en kopp kaffe när jag hade slutat jobbet och hon letade på en hink nere i källaren åt mig när jag visade henne den snuskiga vaktmästartoaletten (yuuuuuiiii) - så nu slipper jag ränna ner i källaren på natten för att kissa. Tamdaraaaamdaaaaam! Inte så jävla tjoohaabaaaloobans att kissa i en hink kanske men hellre det än den där snusktoaletten eller att frysa arslet av sig utomhus runt husknuten, haha. Fy faan vad skönt det ska bli att kunna få gå på toaletten när man vill, duscha, ja rent av kunna spola vatten ur kranarna. Aaaaah imorgon! DÅ ska dom vara klara med stambytet!


NU sova så jag orkar upp imorgonbitti och hinner med en halvtimmes promenad med Ebba innan jag lär vandra ut till jobbet vid halv sju. G'natt!

Av Jennifer - 7 december 2010 17:29

Dag 02 - Min första kärlek


Min första kärlek var en av grannpojkarna! Andra huset ifrån vårat. Ett gult hus. Daniel hette han och jag var så kär sååååå kär! Tre år gammal var jag, om inte yngre när jag fick upp mina ögon för honom. Daniel var dock några år äldre än mig, han var en sisodär 10-12 år äldre. Men likväl för det så tillät han mig med mina små uppvakntningsbestyr. Jag fick pussa honom på både kinden och munnen när jag sprang dit för att hälsa på. Vilket kunde ske många gånger om dagen. Han var alltid lika tålmodig med mig! En ung och dryg flicksnärta som hade tusen armar och ben virvlandes i luften. Varje vår när han fyllde år så minns jag att jag gav honom en hel hink full med fin fina grodyngel! Handplockade och valda med omtanke och kärlek, haha. "Danne Danne! Böj dä ner å blunda. Blunda dåååå! Inte titta" Sen smack så fick han en puss. Alla gånger att han visste om det med, haha. Stackars kille. Men jag tror nog att han uppskattade den gesten, jag vill då gärna hoppas på det. Haha.


 

En liten Jennifer på sex eller sju år här - and of course så bultade mitt hjärta fortfarande Danne då med! Men det bultade även för Simon, Kalle, Tim and so on.... Haha 


Jag var redan som liten väldigt karltokig! Och det har fortsatt upp i vuxen ålder. Men tur är vällan det för karlar är ju så härliga! ;) Don't you think? ;)

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards