Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Keeps getting better

Av Jennifer - 22 april 2010 22:45

Ja jävlar ja - I'm on fire! Känner att jag är på G igen gällande allt! Tror att alla dessa förändringar enbart är bra för mig i längden. Att jag inte bara tragglar vidare i samma hjulspår hela tiden. Var iaf på anställningsintervjun idag uta på psykiatrin här i Säter och jag charmade arslet av chefen! Så, nu ska dom bara kolla upp så jag inte finns hos kronofogden eller är med i belastningsregistret + att jag ska drogtestas - SEN äre bara att tuta och köra! Och eftersom dom inte kommer hitta några som helst fel gällande mig så innebär detta att jag är garanterad att jobba där hela sommaren!  Yeeeeeey! Kommer i sånt fall börja min introduktion på avdelning 35 (rättpsyk) redan i maj eftersom jag sa att jag kunde börja jobba i nästa vecka om det vore så. Det tyckte hon lät utmärkt. Får hoppas jag kan få jobba lite i maj månad då, det hade vart helt perfekt, really!


Gick direkt efter intervjun hem till Niklas för att berätta dom goda nyheterna, stolt som en tupp var jag :) När jag kom dit så var även Karl-Arne där och dom skulle ut och käka lunch så jag hakade på, bjuden blev jag med. Fy tusan vad bortskämd jag är! Helt oväntat när vi satt där och drack kaffe på maten så dyker Niklas mamma upp, vilket inte jag fattade först. Jag krängde ur mig någon stöddig kommentar till Niklas (som vanligt) när hon stod där vid bordet. Oj vilket bra första intryck jag måste ha gjort på henne haha. Ähh, jag är som jag är. Man får ta mig med en klackspark helt enkelt. Men jag hade nog hellre velat framstå som söt och rar :P Efter käket blev det mest en massa stress för min del då jag skulle iväg och tatuera mig i Hedemora! Hann knappt ta ut pengar innan det var dags att åka och karlarna lämnade jag kvar hemma hos mig då dom skulle fixa med någe banktjossanfräsan tjohej och behövde låna mitt internet. 


Tatueringen då! Min tredje hittils och den är gjord på min vänstra underarm. Det är ett porträtt av den otroligt vackra Marilyn Monroe! I adore her! Har en hel del saker med henne faktiskt, t.ex linnen, tavlor, klocka, handväska och plånbok - you name it! Och mera kommer det L Ä T T bli! Jag anser henne vara en av dom finaste kvinnorna någonsin. Naturlig och karismatisk skönhet.


  

Bättre bild kommer så fort svullnaden har gått ned (sjukt svullen är den!)


Resten av dagen har faktiskt spenderats med familjen då storasyster Josefine fyller 25 år idag! Happy B-day sis! <3  Jag har goffat en helvetes massa tacopaj och tryckt ned en massa tårta med i den redan överfulla magen. Trodde jag skulle dö där ett tag! Paltkoma! Jag är van vid att bara äta lagad mat en gång om dagen men idag har det ju blivit hela två gånger! Sen att jag då inte ätit så mycket under en veckas tid gjorde ju int saken direkt bättre. Kändes som att kroppen försökte äta ikapp allt den har gått miste om, haha. Så nu ser det ut som jag är gravid i en sisodär 4-5:e månaden om man tittar på mig ifrån sidan, helt sjukt haha.


Nu ska jag ta och sminka av mig och smörja tatueringen en sista gång innan jag kryper ned i sängen all alone. Får hoppas på sovsällskap imorgon för det är verkligen fruktansvärt tråkigt att sova själv! Hmm... Tror jag ska låta hundarna sova med mig inatt. Det är ju faktiskt mysigt att ha dom snarkandes bredvid sig även fast dom tar upp mer än halva sängen...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 21 juni 2011 23:45


Jag är en periodare. Det har jag alltid varit och kommer så att förbli. Jag ger allt eller inget. Det gäller alltifrån träning till bloggning. Och idag när jag och Carro tog oss en joggingtur så tänkte jag, ähh, what the hell - jag kör igång bloggand...

Av Jennifer - 19 maj 2011 22:30


Fick veta idag att ha en åsikt är detsamma som att ta sig ton. Vara uppkäftig. Jaha - så det alltså så det går till i  t.ex. politiken då? Reinfeldt tar sig ton när han har en åsikt. Herr Borg är tydligen också uppkäftig när han står för det han tyck...

Av Jennifer - 18 maj 2011 23:15


Vill ha knallröda läppar ala' Marilyn Monroe! Tycker det är huuuur snyggt som helst! Klassiskt och sexigt. Jag borde ju passa i rött med tanke på mitt mörka hår och ljusa hy. Brukar få höra att jag har "Snövit hy". Lär banne mig ta och köpa ett rött ...

Av Jennifer - 18 maj 2011 22:00


På Niklas alldeles egna initiativ så har vi idag käkat lunch med våra mödrar. Helt otroligt! Sen tog vi varandra i kragarna och städade hemmet. Man kan vällan minst sagt säga att det var välbehövt. Jag slängde i några maskiner med tvätt dessutom så n...

Av Jennifer - 17 maj 2011 22:30


Känner sig rätt sliten efter två jobbiga dagar på arbetet. Ibland tär det på en att arbeta inom psykiatrin. Man vet aldrig vad som hända skall... SÅ det kändes inte mer än rätt att ta sig en powerwalk tillsammans med Carro direkt efter jobbet idag! T...

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt som rör sig i mitt kaosartade huvud! Här beskrivs mina känslor, tankar, funderingar, vardagen och min kamp mot självförverkligande.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards